Mire se vini ne STUDIO LIGJORE MANUSHI & PARTNERS

Ofron

STUDIO LIGJORE MANUSHI & PARTNERS 
  • Sllogani : Rregjistrimi i pronësisë industriale, është vlerë e shtuar e biznesit tuaj.
ÇFARË ËSHTË MARKA TREGTARE?  
  • Identifikon mallra apo shërbime të ofruara nga një individ apo ndërmarrje e caktuar. 
  • Origjina e saj e ka zanafillën nga kohët e lashta, kur artizanët riprodhuan nënshkrimet e tyre ose “markat” në produktet e tyre artistike apo të përdorimit të përditshëm. 
  • Gjatë viteve, këto marka u zhvilluan për të arritur në sistemin e sotëm të regjistrimit e mbrojtjes.
ÇFARË SJELL MBROJTJA E MARKËS TREGTARE?        
  1. Marka e regjistruar tregtare i ofron mbrojtje ligjore pronarit të saj, duke i siguruar të drejtën ekskluzive për ta përdorur atë, me qëllim identifikimin e mallrave ose shërbimeve apo të autorizojë dikë tjetër për ta përdorur atë në këmbim të pagesës.
  2. Mbrojtja zgjat për një periudhë 10-vjeçare, por ajo mund të ripërtërihet për një kohë të pakufizuar përtej këtij afati, nëse paguhen tarifat e ripërtëritjes.
  3. Mbrojtja e markës tregtare zbatohet nga gjykata, e cila ka kompetencën për të bllokuar shkeljet e markave tregtare.
  4. Mbrojtja e markave tregtare pengon, në të njëjtën kohë, përpjekjet e konkurrentëve të pandershëm, si falsifikuesit, për të përdorur shenja dalluese të ngjashme për tregtimin e produkteve apo shërbimeve më të dobëta.
CILAT MARKA TREGTARE MUND TË REGJISTROHEN ?        
  • Mundësitë janë thuajse të pakufizuara. 
  • Markat mund të jenë kombinim fjalësh, shkronjash dhe numrash. 
  • Ato mund të përbëhen nga skica, simbole, shenja tredimensionale, si forma dhe ambalazhimi i mallrave, shenja dëgjimore, si tingujt muzikorë ose vokalë, aromat ose ngjyrat që përdoren si tipare dalluese.
  • Përveç markave që identifikojnë burimin tregtar të mallrave dhe shërbimeve, ekzistojnë edhe kategori  të tjera të markave tregtare:
  • Markat kolektive
  • Marka çertifikuese përdoren si tregues i cilësisë, prejardhjes, metodës së prodhimit apo karakteristikave tjera të përbashkëta të mallrave apo shërbimeve.
ÇFARË TË DREJTASH KA PRONARI I NJË MARKE TREGTARE?      
  • Pronari i një marke tregtare ka të drejtën të vendosë se kush mund ta përdorë ose jo markën tregtare. 
  • Pronari i markës tregtare mund t’iu japë autorizim apo licencë palëve të tjera për përdorimin e markës, në bazë të kushteve për të cilat është rënë dakord në mënyrë të ndërsjellë. 
  • Pronari mund t’ia shesë, gjithashtu, të drejtën dikujt tjetër, i cili, më pas, bëhet pronari i ri i kësaj marke tregtare. 
  • Nëse regjistrimi i markës nuk ripërtërihet, mbrotja e markës tregtare mbaron me përfundimin e afatit të saj dhe pronari nuk zotëron më të drejta ekskluzive mbi markën.
SI MERRET NJË MARKË TREGTARE?
  • Hapat qe duhen marre per praqitjen e aplikimit për regjistrim të markës tregtare:
  • Formularin e aplikimit për regjistrimin e markës.
  • Dukjen e shenjës.
  • Listën e mallrave dhe shërbimeve ku do të zbatohet shenja, duke treguar kategoritë e klasifikimit të Nisës.
  • Informatat e aplikuesit.
  • Dëshminë e pagesës së tarifës.
KUSHTET PËR REGJISTRIMIN E MARKËS TREGTARE?       
  • Shenja duhet të përmbushë disa kushte, me qëllim që të gëzojë mbrojtjen si markë tregtare. 
  • Ajo duhet të jetë e dallueshme, në mënyrë që konsumatorët të mund ta shquajnë si shenjë identifikuese të një produkti të caktuar, si edhe nga markat e tjera identifikuese të produkteve. 
  • Ajo nuk duhet të keqinformojë, të mashtrojë apo të vejë në lajthitje konsumatorët dhe as të shkelë rendin e moralin publik. 
  • Së fundi, të drejtat për të cilat aplikohet nuk mund të jenë të njëjta apo të ngjashme me të drejtat që i janë dhënë tashmë një pronari tjetër marke.
ÇFARË ËSHTË PATENTA?        
  • Patenta është një e drejtë ligjore ekskluzive që jepet për një shpikje. 
  • Shpikja është një produkt ose proces që siguron një mënyrë të re për të bërë diçka ose ofron një zgjidhje të re teknike për një problem.
ÇFARË BËN PATENTA?
  • Patenta i ofron mbajtësit të saj mbrojtje ligjore për një shpikje. 
  • Mbrojtja jepet për një afat të përcaktuar prej 20 vjetësh, nëse çdo vit paguhen tarifat e përtëritjes për mbajtjen e patentës në fuqi.
Ç’LLOJ MBROJTJEJE OFRON PATENTA?
  1. Mbrojtja me patentë do të thotë se një shpikje nuk mund të hidhet në treg, të përdoret, shpërndahet apo të shitet pa miratimin e pronarit të patentës. 
  2. Këto të drejta mbi patentën zbatohen nga gjykata, e cila ka autoritetin të ndalojë shkeljen e patentës. 
  3. Nga ana tjetër, gjykata mund të vendosë edhe pwr shfuqizimin e njw patente, si rezultat i një kërkese të suksesshme nga të tretët.
CILAT JANË TË DREJTAT E PRONARIT TË PATENTËS?        
  • Pronari i patentës ka të drejtën të vendosë se kush mund ta përdorë ose jo shpikjen e patentuar për periudhën gjatë së cilës mbrohet shpikja. 
  • Pronari i patentës mund t’iu japë autorizim ose licencë palëve të tjera për përdorimin e shpikjes, në bazë të kushteve për të cilat është rënë dakord në mënyrë të ndërsjellë. 
  • Gjithashtu, pronari mund t’ia shesë shpikjen dikujt tjetër, i cili, më pas, bëhet pronari i ri i patentës. 
  • Me skadimin e afatit të patentës, përfundon edhe mbrojtja dhe shpikja bëhet e vlefshme për përdorim publik. 
  • Kjo nënkupton se pronari nuk ka më të drejta ekskluzive mbi shpikjen, e cila bëhet e vlefshme për t’u shfrytëzuar për qëllime tregtare nga të tjerët.
PËRSE JANË TË NEVOJSHME PATENTAT?  
  1. Patentat iu ofrojnë stimuj individëve, duke iu siguruar vlerësim për krijimtarinë e tyre dhe shpërblim financiar për shpikjet e tyre të tregtueshme. 
  2. Këta stimuj nxisin inovacionin, i cili siguron rritjen në vazhdimësi të cilësisë së jetës së njeriut.
Ç’ROL LUAJNË PATENTAT NË JETËN E PËRDITSHME?       
  • Është fakt që shpikjet e patentuara kanë hyrë në çdo aspekt të jetës së njeriut, që prej ndriçimit elektrik (patentimin e kanë bërwë Edisoni dhe Swani) dhe plastik (patentimin e ka bërë Baekeland), deri te stilolapsat me majë sferike (patentat mbahen nga Biro) dhe mikroprocesorët (patentat mbahen nga Intel).
  • Të gjithë pronarët e patentës duhet të bëjnë publik informacionin mbi shpikjen e tyre, në mënyrë që të pasurojnë trupën tërësore të njohurive teknike në botë. 
  • Kjo trupë e njohurive publike, që është gjithnjë në rritje, nxit krijimtarinë e mëtejshme dhe novatorizmin te të tjerët. 
  • Në këtë mënyrë, patentat ofrojnë informacion të vlefshëm e frymëzim për brezat e ardhshëm të studiuesve dhe shpikësve.
ÇFARË ËSHTË DIZAJNI INDUSTRIAL ?
  1. Dizajni industrial është aspekti dekorativ apo estetik i një artikulli. 
  2. Dizajni mund të përbëhet nga karakteristika tridimensionale, si forma ose sipërfaqja e një artikulli, ose nga tipare dydimensionale, si motive, vija ose ngjyra.
  3. Dizajnët industrial zbatohen në një game të gjerë produktesh të industrisë dhe artizanatit: që nga instrumentet teknike e mjekësore tek orat, bizhuteritë dhe mallra të tjera luksi; nga programet kompjuterike didaktike dhe pajisjet elektroshtëpiake te strukturat arkitekturore; nga dizajnët e tekstilit te mallrat e argëtimit.
  4. Në mënyrë që të jetë subjekt mbrojtjeje, një dizajn duhet të jetë tërheqës për syrin. 
  5. Kjo nënkupton se dizajni industrial është, pikësëpari, i një natyre estetike dhe nuk mbron asnjë karakteristikë teknike të artikujve në të cilët zbatohet.
PËRSE MBROHET DIZAJNI INDUSTRIAL ?    
  • Dizajnët industrial janë ata që e bëjnë një artikull tërheqës dhe të pëlqyeshëm. 
  • Për rrjedhojë, ata i shtojnë vlerën tregtare një produkti dhe rrisin tregtueshmërinë e tij.
  • Kur dizajni industrial mbrohet, pronarëve – individit ose shoqërisë që ka regjistruar dizajnin, ju sigurohet e drejta ekskluzive kundrejt kopjimit ose imitimit të paautorizuar të dizajnit nga palët e treta. 
  • Kjo ndihmon që të merret një fitim i drejtë nga investimet. 
  • Një sistem efektiv mbrojtjeje i sjell përfitime edhe konsumatorëve e publikut në tërësi duke nxitur praktikat e konkurrencës së drejtë dhe tregtisë së ndershme.
  • Mbrojtja e dizajnëve industrial ndihmon zhvillimin ekonomik duke nxitur elementin krijues në sektorët industrialë dhe prodhues, si edhe në artet e artizanatin tradicional. 
  • Ato ndikojnë në zgjerimin e veprimtarive tregtare dhe eksportin e produkteve vendase.
  • Krijimi dhe mbrojtja e dizajnëve industrial mund të jenë relativisht të thjeshta dhe jo të kushtueshme. 
  • Ato mund të sigurohen në mënyrë të arsyeshme nga ndërmarrjet e vogla e të mesme, si edhe nga artistët apo artizanët individualë.
SI MUND TË MBROHET DIZAJNI INDUSTRIAL ?
  1. Në mënyrë që të gëzojë mbrojtje, dizajni industrial duhet të regjistrohet, në bazë të Ligjit për Dizajnin Industrial. 
  2. Me qëllim që të regjistrohet, dizajni duhet të jetë “i ri” ose “origjinal”. 
  3. “I ri” nënkupton që asnjë dizajn i njëjtë apo shumë i ngjashëm të mos ketë ekzistuar më parë. 
  4. Kur dizajni regjistrohet, lëshohet një certifikatë regjistrimi. 
  5. Periudha e mbrojtjes zgjat për pesë vjet, me mundësinë e ripërtëritjes së mëtejshme deri në 25 vjet.
  6. Sipas ligjit për të drejtën e autorit, dizajni industrial gjithashtu mund të mbrohet si vepër arti nëse plotëson kushtet e përcaktuara me ligjin për të drejtën e autorit. 
  7. Dizajni mund të gëzojë mbrojtje paralele me të drejtën e autorit dhe të regjistrimit të dizjanit.
CILAT JANË TË DREJTAT E PRONARIT TË DIZAJNIT INDUSTRIAL ? 
  • Pronari i dizajnit industrial ka të drejtë të vendosë se kush mund ta përdorë ose jo dizajnin industrial. 
  • Pronari i dizajnit industrial mund t’iu japë autorizim ose licensë palëve të tjera për përdorimin e dizajnit, në bazë të kushteve për të cilat është rënë dakord në mënyrë të ndërsjellë. 
  • Pronari, gjithashtu, mund t’ia shesë të drejtën mbi dizajnin industrial dikujt tjetër, i cili, më pas, bëhet pronari i ri i dizajnit industrial. 
  • Mbrojtja e dizajnit industrial mbaron në datën e skadimit të afatit të saj dhe dizajni industrial hyn për përdorim publik.
SI REGJISTROHET NJË DIZAJN INDUSTRIAL ?   
  1. Hapat që duhen marrë për paraqitjen e një aplikimi për regjistrim të dizajnit industrial:
  2. Formularin e aplikimit.
  3. Dukjen grafike të dizajnit, fotografitë ose mostrën.
  4. Deklaratën e prioritetit, nëse ka aplikim të mëparshëm nga jashtë.
  5. Ekzaminimi formal dhe pagesa e tarifave.
Treguesit Gjeografikë
  • Treguesit gjeografikë dhe emërtimet e origjinës, që përdoren në tregti për të treguar origjinën gjeografike të produkteve, mbrohen nga ligji për pronësinë idustriale dhe nga aktet nënligjore të nxjerra në zbatim të tij.
  • “Emërtim origjine” quhet emri që identifikon një produkt:
  • Që e ka origjinën nga një vend specifik, rajon apo, në raste të veçanta, një shtet;
  • Cilësitë ose karakteristikat e të cilit vijnë, ekskluzivisht ose esencialisht, si rezultat i një mjedisi gjeografik të veçantë, që përfshin faktorët natyrorë dhe njerëzorë, të trashëguar nga ky mjedis;
  • Hapat për prodhimin e të cilit realizohen në zonën e përcaktuar gjeografike.
  • “Tregues Gjeografik” Quhet Emri Që Identifikon Një Produkt:
  • Që e ka origjinën në një vend specifik, rajon apo shtet;
  • Cilësitë, reputacioni ose karakteristikat e tjera të të cilit i atribuohen esencialisht origjinës së tij gjeografike;
  • Të paktën një nga hapat prodhues të të cilit realizohet në zonën e përcaktuar gjeografike.
  • Në rastin e aplikimeve që kanë të bëjnë me pijet alkoolike, tregues gjeografik i një pijeje alkoolike do të jetë një tregues që identifikon një pije alkoolike me origjinë në territorin e një vendi ose një rajoni apo lokaliteti të këtij territori, ku një cilësi e dhënë, reputacioni apo karakteristika të tjera të asaj pijeje alkoolike i atribuohen esencialisht origjinës së tij gjeografike.
Në Rastin E Aplikimeve Që Kanë Të Bëjnë Me Verërat:
  1. “Emërtim origjine” quhet emri i një rajoni, i një vendi specifik ose, në raste të veçanta të justifikuara në mënyrën e duhur, emri i një shteti, që përdoret për të treguar një produkt që përmbush kriteret e mëposhtme:
  2. Cilësitë ose karakteristikat e produktit vijnë ekskluzivisht ose esencialisht si rezultat i një mjedisi gjeografik të veçantë, që përfshin faktorët natyrorë dhe njerëzorë, të trashëguar nga ky mjedis.
Modelet E Përdorimit
  • Nëpërmjet modelit të përdorimit është e mundur të mbrohet një zgjidhje e re teknike, që të shkojë përtej kuadrit të aftësisë profesionale dhe të aplikohet në industri. Shpikjet, teoritë shkencore, metodat matematikore, adaptimet e jashtme të thjeshta të produkteve ( që kanë qëllim estetik), planet, ligjet dhe metodat e ushtrimit të aktivitetit intelektual, programet e kompjuterit, treguesit e informacionit nuk konsiderohen një zgjidhje teknike. 
  • Mbrojtja nuk mund të jepet për zgjidhje teknike që bien ndesh me rendin publik, veçanërisht për parimet morale të njerëzimit, si dhe për parandalimin, diagnostikimin dhe trajtimin e kafshëve dhe njerëzve, varietetet e bimëve dhe kafshëve si dhe riprodhimin biologjik të materialeve dhe proçeset e prodhimit ose aktivitetet e punës.
  • Modelet e përdorimit regjistrohen në bazë të të ashtuquajturit parim i regjistrimit, ku zyra regjistron modelin respektiv në regjistër pa ekzaminim të kritereve të risisë dhe nivelit krijues, psh nësë duhet mbrojtur apo jo. 
  • Kjo është arritja kryesore që i dallon modelet e përdorimit nga sistemi i patentave.
  • Meqë regjistrimi i një modeli përdorimi në Zyrë, i jep mundësi të rrisë mbrojtjen, efektet e të cilit korrespondojnë plotësisht me atë të patentës, modeli i përdorimit siguron mundësi të kërkojë mbrojtje për një zgjidhje duke qënë të aftë për regjistrim në një rrugë më të shpejtë se ajo e patentës. 
  • Kjo është veçanërisht e rëndësishme për objektet që janë në kohë  për tu futur në treg, ndërkohë që në rast të një procedure relativisht të gjatë për dhënien e patentës ato do të mbesnin pa mbrojtje.
  • Pa aprovimin e pronarit të modelit të përdorimit, askush nuk mund të prodhojë, apo të fusë në treg zgjidhjen teknike të mbrojtur. Identik si në rastin e një pronari patente, pronari i një modeli përdorimi autorizohet të përballojë aprovimin për përdorimin e modelit të përdorimit respektiv (liçencë) tek persona të tjerë ose të transferojë modelin e përdorimit në to.
Trajtimi i modeleve të përdorimit është i njëjtë me trajtimin e patentave.
  • Në ndryshim nga patenta afati i mbrojtjes së një modeli përdorimi është 10 vjet nga data e depozitimit të aplikimit.
Adresa: Rruga "Andon Zako Cajupi" P.9, Hyrja Nr.1, Tiranë

Kontaktet tona

  • Emri i biznesit:
  • NIPT:
  • Administratori:
  • Telefoni-Mob:
  • Email:
  • STUDIO LIGJORE MANUSHI & PARTNERS
  • L51801019L
  • Majlinda Saraçi
  • +355693045121
  • [email protected]
  • Website:
  • Adresa:
  • Qyteti:
  • Shteti:
  • Orari i Punës:
  • ms-trademark.com
  • Rruga
  • Tirane
  • Shqiperia
  • 09:00 deri ne 20:00

Adresa ne Google Maps

WhatsApp !
Copyright 2024 Powered by Panairi Online